.Завжди серед пріоритетних завдань школи — створити безпечні умови для життєдіяльності учнів, навчити дітей турбуватися про власне здоров’я, розумітися на основних правилах поведінки під час надзвичайних ситуацій, надавати необхідну при цьому невідкладну допомогу.

У представленому нижче переліку матеріалів щодо безпеки життєдіяльності корисну та потрібну інформацію для себе зможуть знайти як діти, так і дорослі.

 Основні види життєдіяльності в школі — це праця, навчання, гра, творчість.

Під час знаходження в школі потрібно усвідомлювати наслідки своїх дій, щоб не створити небезпечну ситуацію, виробивши відчуття особистої безпеки та безпеки оточуючих; розуміти те, що безпека, перш за все, залежить від кожної людини, її ставлення до навколишнього середовища та інших людей. У процесі навчання учнів залучають до суспільно корисної, продуктивної праці.

Безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу в школі ґрунтується на свідомому і сумлінному виконанні правил.

Ми спробуємо нагадати вам про всі небезпечні випадки й навчити, як треба себе поводити, щоб бути здоровим, і не створювати небезпечні ситуації для себе та людей, що вас оточують. Допоможемо вивчити правила, дотримуючись яких, ви будете знаходитися у безпеці, а ваші батьки не турбуватимуться за ваше життя та здоров’я.

БЕЗПЕКА це:

  • коли ти знаходишся біля батьків, друзів;
    • нічого тобі не загрожує на вулиці, у школі, лісі, на дачі, у бабусі в селі та в інших місцях, де б ти не був;
    • ти не хворієш;
    • у тебе є свій куточок у домі;
    • у тебе є улюблені книжки;
    • тебе ніхто не журить, бо ти виконуєш правила поведінки;
    • ти гарно вчишся;
    • у тебе чистеньке та зручне взуття, одяг;
    • тебе люблять батьки, сестри, брати, друзі;
    • тобі гарно.

НЕБЕЗПЕКА це:

  • коли тобі неспокійно. Чому? Бо ти ПОРУШИВ одне з ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ.
    Це, як ниточка за голочкою, потягне за собою ще більше неприємностей.